جاسوسی آمریکا از ژاپن!
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب: جاسوسی, :: 12:12 :: نويسنده : سیدنورالله احمدی

کادزوکی هامادا» نماینده حزب جدید مردمی مخالفان در مجلس فوقانی پارلمان ژاپن بر آن است که این جنجال بر روابط ژاپن و آمریکا تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی گفت: در جریان بازدید اخیر نخست وزیر آبه از آمریکا وی هنگام ملاقات با پرزیدنت اوباما جهات اساسی همکاری های ژاپن و آمریکا را تعیین کرد از جمله درباره پیوندها به قانون دفاعی که الان در حال بحث و بررسی در پارلمان ژاپن است و نیز موضوع های مربوط به مرحله پایانی مذاکرات درباره مشارکت ترانس پاسیفیک.

این امر می تواند اعتماد به حکومت آبه را بسیار شدید متزلزل کند. محافل اجتماعی ژاپن در حال حاضر روحیات ضد آبه دارند و به وی اعتماد ندارند. مخالفان سعی خواهند کرد از این روحیات مردم به نفع خودشان بهره گیری کنند. به عقیده«سیگکی هاکامادا» سیاست شناس مطرح ژاپن، این جنجال مناسبات ژاپن- آمریکا را زیاد تیره نخواهد کرد.

در خصوص شنود از نخست وزیر و دیگر مقام های بلند پایه ژاپن باید گفت این کار جزء عملیات روزمره بوده است ولی در مورد نخست وزیر کشور هم پیمان غیر مجاز است. در ضمن آلمان هم سر و صدای بالایی بلند کرد ولی این کار نمایشی بیش نبود و این امر به تیرگی چشم گیر مناسبات آمریکا و آلمان منجر نشد. گمان می شود حتی اگر گزارش ها درباره شنود آبه از طرف آمریکا واقعیت داشته باشد باز هم باعث تیرگی مناسبات دو کشور نخواهد شد.

 

آینده سیاسی آبه و چشم انداز حفظ حکومت در دست حزب لیبرال دمکرات به این عوامل بستگی دارد. ولی این حادثه پی آمد های جدی نخواهد داشت. با این حال شکی نیست که مخالفان و احزاب و مطبوعات چپ در ابعاد کامل از آن استفاده خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 1929
بازدید کل : 160170
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1